Web Design
Un site web bine conceput înseamnă o impresie bună făcută potențialilor clienți, o bună experiență pentru utilizatori și, ca urmare, accesare și navigare cu ușurință. Înseamnă obținerea mai multor conversii. Înseamnă o mai bună poziționare în căutările Google.
Nu a existat niciodată un moment mai critic pentru un bun web design, indiferent că ne referim la pandemia globală și migrarea lumii în online sau ascensiunea capitalismului și concurența acerbă. Potrivit Google, este nevoie de numai 50 de milisecunde ca un utilizator să-și formeze o primă impresie despre site-ul tău web – și această primă impresie poate decide dacă afacerea ta este un succes sau un eșec.
Aspen Webdesign
Avans Salariu Webdesign
Minimartieni Webdesign
Sinulan Webdesign
The Community Webdesign
ViruProtect Webdesign
Apicol Science Optimizare SEO
DVR Pharm Optimizare SEO
Narmao Optimizare SEO
Skinovate Optimizare SEO
Optimizare SEO
SEO este acronimul pentru search engine optimization, dar în același timp poate fi și pentru Să Excelezi Online. Ai ajuns vreodată pe pagina a doua Google? Așa ne gândeam și noi. Ei bine, SEO este tocmai procesul de îmbunătățire a site-ului, paginilor de produs pentru magazinele online, textelor sau imaginilor, pentru a le crește vizibilitatea și a le plasa în primele poziții în rezultatele căutării.
SEO este o parte fundamentală a marketingului digital, deoarece oamenii efectuează zilnic milioane de căutări, adesea cu intenție comercială de a găsi informații despre produse și servicii. Căutarea este adesea sursa principală de trafic digital pentru branduri și completează alte canale de marketing. O vizibilitate mai mare și o clasare mai bună în rezultatele căutării decât concurența pot avea un impact semnificativ asupra afacerii tale, so let`s go up! #1
Tracking and analyzing
Orice business care își dorește performanță va urmări în mod constant anumite metrici. Pe lângă avantajul de a reflecta stadii, poziționări, aspecte de îmbunătățit, serviciul de tracking & analyzing reprezintă, totodată, una dintre cele mai eficiente metode de a stabili şi menţine o relaţie cu potenţialii clienţi. Social connections, rata de engagement, menţionări, facebook reach, trafic social media, lead-uri către site și media equivalent value sunt doar câteva dintre statisticile pe care ți le putem raporta. De asemenea, nu ratăm să măsurăm nici absența. Pentru că acolo unde concurența absentează este o ocazie bună să intervină afacerea ta.
Lactoflora Tracking and analyzing
Urinal Tracking and analyzing
Credite Rapide – Pay Per Click
DVR Pharm – Pay Per Click
Mera Store – Pay Per Click
Pay Per Click
Publicitatea cu plată per click este una dintre cele mai consacrate forme de marketing digital. Companiile care nu au încercat-o încă se pot întreba ce este atât de special la ea. Principalul beneficiu al acestui stil de marketing este că ajută companiile să obțină o vizibilitate mai mare pe Google, plus că vizitatorii google ads sunt mult mai predispuși la a face conversii. Și, fără îndoială, cel mai magnetizant aspect la publicitatea google adwords este faptul că poate da rezultate imediate și consecvente. Spre deosebire de optimizarea motoarelor de căutare care se concentrează pe creșterea traficului organic, publicitatea PPC poate oferi rezultate imediat ce anunțul este publicat – practic peste noapte.
Newsletter
Într-o eră a hashtagurilor pe Instagram, videoclipurilor alarmante și captivante din newsfeed-ul de Facebook, căutărilor și acțiunilor vocale pe Google și Youtube, buletinul informativ pare depășit. Cu toate acestea, adevărul este că buletinele informative sunt o componentă importantă a marketingului și brandingului eficient prin e-mail. Un buletin informativ prin e-mail este practic un e-mail utilizat într-o campanie de marketing, care conține știri și actualizări importante pentru a face publicul conștient de brandul sau produsele tale. Pus în alte cuvinte, newsletterul este unul dintre cele mai rentabile medii folosite pentru a stimula rate mai mari de conversie.
Clubul Sanatatii Newsletter
Prostenal Newsletter
Skills of the Future Newsletter
Biosimilars week Newsletter
ApicolScience Newsletter
DVR Pharm Newsletter
Clubul Sanatatii STADA Community Management
PortalMed Community Management
PortalMed Youtube – Community Management
Stada LinkedIn – Community Management
Community management
Imaginează-ți scenariul în care intri într-un magazin și nu este nimeni care să te întâmpine, să-ți răspundă la întrebări sau să te ajute să-ți găsești mărimea potrivită a produsului dorit. Acum transpune-l în mediul online și vei înțelege de ce community managementul este unul dintre elementele imperative pentru a-ți promova brandul la nivelul următor. Esențial în promovarea pe social media, acesta este procesul de construire a unei comunități autentice prin diferite tipuri de interacțiuni. Formulăm postări relevante, interactive, răspundem prompt la comentarii și mesaje, alegem imagini și videouri captivante – totul cu miza de a stabili o relație între public și identitatea brandului. Transmitem comunicări cu potențial de a atrage public nou, în vreme ce fidelizăm publicul actual, îmbunătățind vizibilitatea marketingului prin conținut și conducând mai mult trafic către acesta.
Affiliate marketing
Observând dinamica marketingului din ziua de astăzi, am putea spune că oamenii nu cumpără ce vinzi, ci modul în care vinzi. Ei bine, marketingul afiliat este o componentă importantă a ecosistemului de marketing digital, constituind o modalitate de a ajunge mai rapid la cumpărători, prin intermediul unor instrumente sau platforme nelimitate. Pentru o mai bună înțelegere a raportului din interiorul marketingului afiliat, află că acesta presupune un parteneriat între comerciant, afiliat și client. Direcționarea vizitatorilor pe un anumit site este recompensată direct proporțional cu numărul și/sau valoarea acțiunilor realizate de respectivii vizitatori pe site. Oriunde ai privi, e win-win situation.