Intrarea în studioul Marcom Hub se face direct, fără a accesa zone publice cu trafic. De la triajul epidemiologic, dezinfectare de la o vizită la alta, protecția staff-ului tehnic, până la recipiente pentru băuturi de unică folosință, toate măsurile sunt stricte pentru ca invitații să se simtă în siguranță.
Pentru compania care organizează evenimentul în spațiul nostru, punem la dispoziție: un studio cu arhitectură futuristă în care invitații vor trăi o experiență de povestit altora, o zonă de protocol cu facilități. La solicitare asigurăm catering.
Tool-uri care îți asigură un content de calitate:
Meet Sushi– Fie host al evenimentului, fie invitat, robotul Sushi poate fi co-starul transmisiei, alături de tine.
Meet Flip– Preluăm imaginea flip-chart-ului digital din dotarea Marcom Hub pentru reda trainingul sau prezentarea ta. Fără obturarea imaginii de către prezentator, clar, picture-in-picture.
Meet Mixy- Gestionăm dinamic și creativ stația de mixaj și broadcasting TV. Staff cu experiență în televiziune, în gestionarea energiilor audienței.
Streamingul este preluat și redat pe platformele uzuale, de business sau de social media. Este streamingul tău sigur? Este streamingul tău rapid? La fel de sigur și de rapid cum sunt platformele folosite în evenimentul online: Zoom, Webex, Teams, Jeans, Youtube, Facebook… numește-le tu. Poți solicita participanților să se asigure că folosesc o conexiune bună de internet și să nu înregistreze, difuzeze, conținutul către terțe părți.
Ai acces de pe orice device, de oriunde. Streamingul în format 16:9 poate fi distribuit pe platformele consacrate de business și în social media pe Youtube, Facebook, Instagram sau alte platforme la alegerea ta. Încurajăm partenerii să utilizeze platforme mai dinamice și permisive pentru evenimente în timp real. Permanent ai la dispoziție ecrane adiacente care îți arată rezultatul final al transmisiei.
Ambele studiouri (virtual & fizic) sunt mobile, pot fi transportate și montate în orice locație, cu costurile logistice aferente.
DA. Îți acordăm asistență de la idee până la livrare. Experienta celor … ani de proiecte îți poate salva timp și bani. În plus, eliminăm riscurile de a propune proiecte care să nu poată fi produse și livrate în timpul și bugetul de care dispui. Îți prezentăm mai întâi o schiță 3D sau un mockup, te consiliem în privința materialelor, a modalității de utilizare în cazul în care este tehnologie implicată. Te sfătuim cum să folosești produsele noastre în campaniile tale pentru a genera un impact cât mai apropiat de ceea ce îți dorești. Există o singură condiție pentru a beneficia la maxim de consultanță: TRANSPARENȚĂ. Accesul la toate informațiile implicate în proiect este esențial pentru identificarea celei mai bune soluții pentru tine. Unele întrebări îți pot părea inutile, dar gândirea în ansamblu este cheia succesului.
Niciun proiect nu seamănă cu altul. Analizăm complexitatea, modul tehnic de realizare, necesitatea unui import, termenul de livrare solicitat, bugetul și alte variabile, apoi îți dăm un răspuns concis. Poți întreba de 1 exemplar, așa cum poți și de 10.000 de exemplare. Desigur, prețul unitar este semnificativ influențat de cantitate. De exemplu: nu putem face 10 VideoBox, dar putem face 1 ex totem luminos. În producție sunt atât de multe variabile implicate, încât te rugăm să îți proiectezi așteptările doar după o discuție cu noi.
DA. Prelucrăm fișiere video existente sau montăm unele noi. La nevoie putem filma sau construi animații. Un brief detaliat ți cunoașterea obiectivului de comunicare ajută foarte mult. În plus, poți privi investiția în spotul video nu doar pentru produsul VideoPrint; o investiție într-o imagine dinamică pentru brandul/compania ta, un instrument modern pe care îl poți încărca pe website sau pe canalele de social media.
DA. Așa cum o casă are nevoie mai întâi de un arhitect pentru a intra pe mâna constructorilor, așa un produs are nevoie mai întâi de un design, fie că este vorba despre o carte de vizită, o broșură sau un stand expozițional. În cazul în care ai fișierul „ready to print” poți evita costurile cu serviciile grafice.
Prețurile reflectă mai mulți parametri, pe care îi enumerăm aici: cantitate, dimensiuni, număr de culori, materiale din care este realizat produsul, termen de livrare, locul livrarii etc. Fără a furniza informații complete nu se pot face cotații corecte. Desigur că îți facem recomandări, dar măcar cantitatea și termenul să îl cunoști. Uneori o fotografie a unui produs similar, trimisă pe Whatsapp sau pe E-mail va face cât 1.000 de cuvinte.